shadow-ornament

Videoduur minder dan 2 minuten...

Januari

31

  • Dinsdag 31 januari 2017
  • 13:01 - 17:01 CET
  • Locatie Groningen
Ja, ik meld me aan

100 Klanten in 100 Dagen event met o.a.

  • Succesvolle tools voor meer klanten via telefoon, 1-op-1 gesprekken, verkoopgesprek met meerdere mensen, e-mail, blogs, webinars, en salesfunnels
  • Krijg meer en betere klanten in 2017
  • Blijf je concurrentie een aantal stappen voor
  • Prima gelegenheid om te netwerken met andere ondernemende mensen
  • Je ontvangt een handig werkboek met checklists, belscripts en invullijsten
  • Tijdelijk van €97 voor slechts €67 (excl. BTW). Let op: dit aanbod verloopt over...

Herken je dit?

  • "Ik heb het gevoel dat er heel veel mogelijk is met online marketing maar weet niet waar ik moet beginnen"
  • "Te vaak, als ik een acquisitiegesprek met een potentiële klant heb, ben ik in het gesprek het spoor bijster en krijg ik de opdracht niet. Wat doe ik toch fout?"
  • "Ik krijg heel af en toe nieuwe klanten via mijn website. Wat doe ik verkeerd?"
  • "Vaak krijg ik te horen "Je bent te duur". Ik ga dan stamelen en heb nog geen goede manier gevonden met zelfvertrouwen een antwoord te geven. Wat is een slimme aanpak?
  • "Iedereen heeft het over Google Adwords maar ik snap er niets van. Moet ik dit nu zelf gaan doen of iemand anders?"
  • "Mijn website is duidelijk verouderd. Als ik nu een nieuwe wil (laten) bouwen waar moet ik dan rekening mee houden?"
  • "Ik hoor ondernemers spreken over "retargeting" en "custom audiences" maar weet niet waar ze het over hebben"
  • "Tijdens netwerkbijeenkomsten vertel ik wat ik en mijn bedrijf doen. Mijn "elevator pitch" is denk ik niet zo sterk want veel nieuwe klanten krijg ik er niet door"
  • "De klant is super enthousiast tijdens het acquisitiegesprek. Ik mail een offerte en vervolgens blijft het adembenemend stil en krijg ik geen (telefonisch noch e-mail) contact meer met de klant. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in gesprek blijf met de klant?"
  • "Laatst kreeg ik de vraag hoeveel bezoekers ik op de site krijg en hoeveel van die bezoekers ook echt klanten worden. Ik zou het echt niet weten"
  • "E-mail marketing is belangrijk. Maar ik vind het vreselijk al die e-mail die ik van anderen ontvang. Of begrijp ik het niet goed"

In 100 Dagen 100 Klanten...

Veel ondernemers vinden het lastig op een effectieve manier gebruik te maken van de legio mogelijkheden die Offline- & Online Marketing biedt. Door "keuzestress", schuiven ze noodzakelijke activiteiten voor zich uit en laten kansen liggen die andere ondernemers wel pakken. Klantgedrag verandert continue en is daarmee van sterke invloed op de manier van ondernemen. De eerste verschuiving is die van offline- naar online ondernemen. Vervolgens van het gebruik van desktop naar mobiel.

Klanten zijn 24/7 online en leven en ondernemen online. Is daarbij offline ondernemen minder belangrijk geworden? Integendeel! Online- en Offline ondernemen is een ijzersterke combinatie bij een slimme aanpak. Dat betekent voor bedrijven een andere manier van ondernemen.

Het continu zichtbaar zijn voor klanten en vindbaar voor potentiële klanten is een belangrijke succesfactor. Het gebruik van sociale media en video is daarbij een krachtig hulpmiddel. Veel ondernemer voelen zich onzeker en staan met de handen in hun haar en doen daarom te weinig. Door het 100 Klanten in 100 Dagen event krijg je een duidelijk beeld van de wijzigingen op Offline- en Online gebied. Je ontvangt oplossingen om je doelstellingen voor 2017 te realiseren.

We helpen je succesvol op weg in 100 Dagen 100 Klanten te werven met actuele informatie, handige belscripts, nuttige templates, effectieve tools en inzicht in de trends voor 2017. Het ultiem doel van dit event is je in beweging te brengen waarbij je het geleerde direct gaat toepassen. Actie geeft altijd reactie!

Dit ga je allemaal leren

  • Leer nieuwe online marketing mogelijkheden

    Online marketing is altijd in beweging. Leer de kansen op succes van de laatste trends op online marketing. Maak bijvoorbeeld gebruik van de micromomenten, pixels, retargeting en custom audiences.

  • Sales- & Videofunnels

    Je gaat leren hoe je een sales- & videofunnel ontwerpt, welke tools daarbij effectief zijn en hoe je die succesvol toepast

  • Mindset

    Je wordt succesvol als ondernemer door gebruik te maken van de krachtige combinatie van een goede mindset en het toepassen van de juiste methoden en technieken. We gaan je uitdagen zodat je weerstand gaat ervaren en merken dat die weerstand de sleutel tot zakelijk succes is.

  • Bloggen

    Met blogs op je website over onderwerpen waar jij goed in bent en deze blogs onder de aandacht te brengen op sociale media word je zichtbaar. Dit bevestigt je kennis en geeft je een expertstatus en verhoogt je waarde bij potentiële klanten. Je hoort de beste trucs en tools om deze status te bereiken

  • De Off- en Online succesformule

    Off- en Online zijn een krachtige en effectieve combinatie. Het één versterkt het andere. Hoe? Dat laten we je zien tijdens het event met een paar voorbeelden en hoe je dit zelf kunt doen

  • Via Webinars klanten werven

    Webinars worden steeds vaker toegevoegd aan het arsenaal van de online marketeer. In combinatie met Offline zijn uitstekende resultaten te halen. Je ontvangt een webinar script en een overzicht van tools die beschikbaar zijn. Je leert een webinar funnel ontwikkelen voor het werven van deelnemers en hoe aanbiedingen deelnemers “verleiden” tot aankoop

  • Hoe zorg ik ervoor dat klanten mijn website vinden

    Een goede basis van je website zorgt ervoor dat je organisch (gratis) gevonden wordt op de voor jouw belangrijkste zoekwoorden. Je leert hoe je dat slim doet

  • Hoe krijg je focus op de juiste doelgroep?

    Je leert hoe je de focus krijgt op de juiste doelgroep op Facebook en Instagram en hoe je Google Search en Google Display Netwerk daarbij helpen

  • Maak je zelf al video's. Wij leren je hoe je dit doet

    Video is niet meer weg te denken in de huidige online marketing. Je leert de verschillende ins & outs zoals te gebruiken software en hardware

  • Met werkboek

    Je krijgt een handig werkboek waarin je aantekeningen komen te staan. Het werkboek bevat tevens checklists, belscripts en invullijsten waarmee je direct resultaat haalt als je deze instrumenten toepast

  • E-mail marketing

    Pas je e-mail marketing nog niet toe, dan heb je de enorme kracht ervan nog niet ervaren. Ze zeggen niet voor niets “het geld zit in je e-maillijst”.  Goede optin pagina’s met duidelijke “call-to-action” zorgen dat je lijst elke dag groeit zodat je er maximaal profijt van gaat hebben. We laten je zien hoe je dat doet

  • Sociale media

    Bij social media draait het allemaal om “know, like, trust”.  Facebook bezoeken mensen voor hun plezier. Facebook advertenties moeten de doelgroep aanspreken en het liefst ‘leuk’ zijn. Je leert berichten te maken voor sociale media kanalen, waar je inspiratie opdoet en hoe je de berichten effectief in tijd publiceert

Dit zijn je trainers

Richard S.T. de Vries

Met meer dan 27 jaar acquisitie ervaring haal je met Richard een zeer ervaren bedrijfsadviseur met kennis van zaken in huis. Op enthousiaste wijze weet hij deelnemers tot actie te zetten en resultaten te behalen.

Tijdens dit middag event presenteert hij zijn meest succesvolle acquisitie formules die je direct toe kunt passen op weg naar 100 Klanten in 100 Dagen.

Robert Dijkstra

Al in 1997 bouwde hij de eerste websites voor zijn klanten. Ondernemers waren toen nog sceptisch over het internet. "Dat waait wel weer over" was veelal de overtuiging. Inmiddels weten we wel beter. Robert volgt de internet en de online marketing ontwikkelingen op de voet. Werkt met plezier voor het MKB als Online Consultant & Online Marketeer waar hij zijn kennis en ervaring graag deelt.

Dit ga je leren tijdens het event

  • Een inspirerende middag waarbij je op weg gaat naar 100 Klanten in 100 Dagen. Een interactieve training van 13.01 tot 17.01 uur op dinsdag 31 januari 2017
  • Om je doelstelling in 2017 te bereiken direct toepasbare tips en technieken waarmee je direct aan de slag kan gaan
  • Je krijgt meer zelfvertrouwen omdat je leert begrijpen hoe de technieken en je mindset werken en bereikt snel goede resultaten
  • Je bent met een groep gelijkgestemde mede-ondernemers. Dit versterkt je motivatie en versnelt je groei
  • De locatie is in de mooie stad Groningen
  • Inclusief koffie en thee
  • Een handig werkboek voor je aantekeningen met checklists, belscripts en invullijsten waarmee je direct resultaat haalt als je deze instrumenten toepast

Voor wie is dit event bedoeld

  • Je wil serieus aan de slag met On- & Offline marketing op weg naar 100 Klanten in 100 Dagen. Dit event is niet voor mensen die alleen willen luisteren maar niet van plan zijn om de dingen die ze leren in praktijk te brengen
  • 2017 moet voor jou echt het verschil gaan maken. Het is niet geschikt voor mensen die nu al tevreden zijn met hun resultaat of die alleen maar een paar tips willen horen
  • Je bent je bewust van de waarde van de genoemde onderwerpen. Als je de insteek hebt: "Baat het niet dan schaadt het niet" dan is dit event minder geschikt voor je. We stellen dat de waarde vele malen hoger is dan je investering
  • Je realiseert je dat groei een natuurlijk fenomeen is. Als er geen groei is, zowel fysiek als mentaal, dan houdt het op. Groei komt in dit geval door het toepassen van hetgeen je leert.
  • Als je op zoek bent naar een methode waar je weinig moeite voor hoeft te doen en niet aan een betere mindset wilt werken is dit ook minder geschikt voor je
  • Je bent minimaal 3 dagen of meer per week met je bedrijf bezig of gaat dit op korte termijn doen. Werk je nog minimaal 2 dagen elders of ben je van plan om minder te gaan werken voor je eigen bedrijf, dan is deze middag minder geschikt voor je

Actie: tijdelijk voor slechts €67 i.p.v. €97

Voor deze middag zouden we gemakkelijk € 197 kunnen vragen. De waarde van de informatie alleen al is dat dubbel en dwars waard. Tot 20 januari 2017 hebben we een aantrekkelijke actie voor je en is je investering niet € 97 maar slechts € 67 excl. BTW.

Met deze laagdrempelige investering heb je de gelegenheid om persoonlijk met ons kennis te maken en maken we de keuze voor jou eenvoudig.

We willen nog een keer benadrukken dat je echt een actienemer bent om maximaal te profiteren van de kennis die je krijgt. Je investeert ook in je eigen tijd en die is kostbaar.

Ja, ik meld me aan

Betaal eenvoudig en veilig met iDeal

Aanmelden en veilig betalen voor het middag event gaat heel eenvoudig via je eigen bank met iDeal.

Na aanmelding ontvang je direct alle informatie.

Ja, ik meld me aan

Veel gestelde vragen...

  • Q.Heb ik ook technische kennis nodig voor het event?

    A.Nee, dat is niet nodig. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Het is wel mogelijk dat je webmaster bijvoorbeeld een plugin moet installeren om een bepaalde nieuwe functie te activeren.

  • Q.Ik gebruik Wordpress als CMS, zijn de technieken en methodes hierop van toepassing?

    A.Wij zijn zelf enthousiaste Wordpress gebruikers en weten dat al onze technieken en methodes op dit platform werken. Maar andere, zoals WIX, Joomla, Pivot en andere geven vaak met vergelijkbare technieken dezelfde resultaten.

  • Q.Ik ben een startende ondernemer. Is dit event voor mij geschikt?

    A.Juist als je startend bent kun je veel profijt hebben van dit event. Je kunt met de verkregen informatie direct aan de slag en krijgt hierdoor een voorsprong.

  • Q.Kunnen jullie voor mij ook de benodigde aanpassingen doen?

    A.De informatie die je ontvangt stelt je in staat om alles zelf te doen eventueel met hulp van je webmaster. In overleg kunnen wij je helpen met de uitvoering via één van onze andere diensten.

  • Q.Ik ben altijd nerveus bij telefonische acquisitie gesprekken. Krijgt dit onderwerp ook aandacht tijdens het event?

    A.We geven je tips en scripts voor het voeren van succesvolle telefonische en 1-op-1 verkoopgesprekken. Het event geeft onvoldoende ruimte om hierin te oefenen maar we hebben aparte programma’s om je daarin te trainen.

  • Q.Kan ik een collega meenemen?

    A.Het is een heel goed idee om een collega mee te nemen. Jullie kunnen dan de opgedane kennis verder intern bespreken en gezamenlijk een plan van aanpak maken. Voor je collega geldt ook het aantrekkelijke actietarief.

  • Q.Ik heb nog een vraag over de inhoud van het event. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    A.Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op via het speciale
    e-mailadres:  100Klantenin100Dagen@gmail.com
    We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

  • Q.Welk bedrijf organiseert dit event nu?

    A.Dit event wordt georganiseerd door Robert Dijkstra van NEXTACTION Online Marketing & Consultancy en Richard S.T. de Vries van De Vries Training en Advies. Beide bedrijven zijn gevestigd in Groningen.

© 100 Klanten in 100 Dagen, 2017
Gezamenlijke productie van De Vries Advies & Training  met NextAction
NEXTAXION, KvK 01085816, BTWnr. NL089182674B01, Emmasingel 35, 9726 AJ Groningen, telefoon: 050 53 523 53,